Гарантія, правила обміну і повернення
Гарантія на товари, придбані в нашому інтернет-магазині надається на термін від 1 до 25 років в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Сервісний центр здійснює гарантійний ремонт при наявності гарантійного талона, документа про оплату товару, при збереженні всіх пломб на техніці. Після покупки зберігайте документи, які додаються до товару, протягом усього гарантійного терміну. Дізнатися про найближчий до вас сервісний центр ви зможете за телефонами, вказаними на гарантійних талонах.
У яких випадках гарантія Не надається
- порушено збереження гарантійних пломб;
- у разі якщо ідентифікаційні дані виробу не відповідають інформації, зазначеної в гарантійному талоні, що додається до виробу;
- при відсутності чека, заповненого гарантійного талона на виріб;
- якщо порушені правила використання, зазначені в експлуатаційних документах;
- якщо є механічні або інші пошкодження, що виникли унаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- на аксесуари та витратні матеріали.
- Умови гарантійного обслуговування знаходяться відповідно до чинного Закону України.
Отримання замовлення
Покупець при отриманні замовлення повинен перевірити товар на предмет відсутності дефектів і повної комплектності виробу. До кожного товару в обов'язковому порядку додається інструкція з експлуатації і заповнений гарантійний талон.
Зверніть увагу!
Просимо вас бути дуже уважними при отриманні товару, так як претензії до механічних пошкоджень техніки після виходу покупця з відділення «Нової пошти», з магазину або після відходу кур'єра не розглядаються.
Якщо під час перевірки замовлення товар виявився пошкодженим, ви маєте право від нього відмовитися і не оплачувати. Для оперативного вирішення питання з доставкою нового товару замість дефектного товару, просимо вас зв'язатися з менеджерами нашого інтернет-магазину. Ми зробимо все можливе, щоб доставити вам новий товар в найкоротші терміни.
Повернення та обмін товару
Протягом 14 днів з моменту покупки Ви можете зробити обмін або повернення товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» за умови, що товар не був у вжитку, не має слідів використання, повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки і заводське маркування.
Ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші в разі, якщо техніка, придбана в нашому інтернет-магазині, вийшла з ладу під час гарантійного періоду з вини виробника, і вона не може бути відремонтована у встановлений законом термін. Даний факт повинен бути зафіксований відповідним висновком авторизованого сервісного центру.
Щоб зробити обмін товару Ви повинні пред'явити наступні документи:
- Гарантійний талон
- Документ підтверджує оплату
- Висновок авторизованого сервісного центру
Як здійснюється обмін товару?
Обмін товару буде здійснюватися наступним чином: після узгодження з менеджером магазину всіх причин повернення ви відправляєте кур'єрською службою «Нова Пошта» ваш дефектний товар за адресою, яку вам скаже менеджер магазину. Після отримання товару нашою сервісною службою і перевірки наявності всіх супровідних документів, а також підтвердження причини повернення, новий товар буде відправлений вам на ваше відділення «Нової Пошти» (або буде проведено повернення грошей згідно умов, зазначених у розділі «Умови оплати»).